Merkevarebygger for Norges største private omsorgsforetak
Samarbeidet med Stendi startet tidlig i 2020. Da hadde selskapet akkurat blitt en del av det nordiske Ambea-konsernet. Med en offensiv vekststrategi har Stendi sidan da blitt Norges største private omsorgsforetak, med nærmere 7 000 ansatte. Publikk har fått jobbet helhetlig med kunden og bidratt med ulike tjenester innen merkevarebygging.
StendiByråpartner for Yara Norge i over 20 år
Publikk har vært byråpartner for Yara siden 2000 og har i disse årene jobbet helhetlig med merkevarebygging av selskapet.
YaraLogoprogram og kreativ plattform for Cevic
Med spor av navnene til sine to døtre, Celine og Victoria, vil Hermann Grøv bygge virksomheter innen eiendomsutvikling og rådgivning. Cevics kreative plattform påbegynte vi sammen med kunde på en hyttetur høsten 2022.
CevicWorkshop og nytt magasindesign for Misjon uten Grenser
Publikk har i flere år jobbet tett med Misjon uten Grenser, både nasjonalt og internasjonalt. I 2021 fasiliterte vi en intern workshop der oppgaven var å utforske ulike kommunikasjonsspor. Det ble en bevisstgjørende prosess som la et praktisk fundament for organsiasjonens aktiviteter – blant annet nytt magasindesign, som ble utviklet i 2022.
Misjon uten GrenserByråpartner for MWBI
Organisasjonen ønsket å fornye sin grafiske profil, samt å utvikle gode og tydelige kommunikasjonskonsepter. Det ble i innledende møter klart at organsiasjonen blant annet hadde behov for bistand til kommunikasjonstrategi og merkevarebygging.
Les innleggMerkevareprosess for Misjon Uten Grenser
Det er alltid gøy og spennende når vi får lov til å jobbe tett med kunden i prosess. Da oppnår vi bedre resultater og samtidig intern forankring, medledelse og eierskap.
Les innleggYara bygger merkevare med eget kundemagasin
Publikk har siden 2008 produsert kundemagasinet til Yara. Selskapet har valgt å kommunisere med sine kunder i både trykte og digitale flater.
Les innleggSoMe-kampanje for Aktiv og SOS-barnebyer
Denne julen har vi bistått Aktiv med en kampanje som har som mål å løfte fram sine kunders viktige innsats for vanskeligstilte barn. For i 2018 har kjedens kunder, ved å velge Aktiv, bidratt til at 277 barn får omsorg gjennom SOS-barnebyer. Det har sikret disse...
Les innleggSoMe-kampanje for Aktiv
I de siste ukene har vi fått gleden av å jobbe med en av landets største eiendomsmeglerkjeder. De er en gjeng med engasjerte fagfolk som megler med hjertet, har beina på bakken og hodet på rett sted. Det gjør dem spesielt inspirerende å jobbe med –...
Les innleggTeam Q4 holder god fart i det nye året
Q4 Næringsmegling har i løpet av bare et år blitt Vestfold og Telemarks desidert største næringsmegler. Siden oppstarten har de omsatt imponerende 138 500 m2, noe vi som kreativ partner grep fatt i. Vi kom fram til tallet 14,7 m2, som tilsvarer antall omsatte kvatdratmeter...
Les innleggNy prosjektlogo for Reform
KAST står for «Kjøp Av Seksuelle Tjenester» og er et nytt og viktig prosjekt i regi av Reform - ressurssenter for menn. Sammen med engasjerte medarbeidere fra kunden har vi i Publikk utviklet ny logo, miniprofil og diverse markedsaktiviteter for prosjektet.
Les innleggKonsept og grafisk profil for WRK Bemanning
I sommer har vi utviklet konsept og grafisk profil for det splitter nye bemanningsselskapet WRK Bemanning. Det er alltid gøy å få lov til å komme med i en tidlig fase, noe vi fikk anledning til i dette prosjektet. At core business henger tett sammen...
Les innleggKommunikasjon og kultur i samspill bygger merkevare
Publikk jobber helhetlig med kommunikasjon, den som forener mennesker og bygger merkevare fra innsiden.
Les innleggNy logo – 5 enkle tips
Logo – alle har det, og vi ser flere titalls av dem hver dag. Allikevel gjør ikke alle like stort inntrykk – og ikke alle er et troverdig avtrykk av identiteten den skal representere.
Les innlegg«Det har jeg ikke prøvd før, så det klarer jeg sikkert!»
– Jeg har litt sånn Pippi-attitude, sier 26-åringen og ler. Vi har vært på oppdrag for Human Care og møter Ingebjørg og hennes personlige assistent i Asker. Les artikkelen og se filmen her. Ingebjørg har BPA 20 timer i uken. Hun er arbeidsleder for sin...
Les innleggByråpartner for Fretheim Hotel
Publikk har blant annet utviklet hotellets logo og grafiske profil, samt slagordet, nettstedet og en rekke ulike markedsaktiviteter.
Les innleggLederkonsulent for Partners
I en fase der kjeden var i sterk vekst ønsket de å knytte til seg kompetanse på merkevarebygging, men i en mer operativ rolle enn det som er vanlig for et ordinært byråsamarbeid. Kjeden inngikk derfor en avtale med Publikk om leveranse av lederkonsulent i...
Les innleggByråpartner for DNB Eiendom gjennom 25 år
Publikk har gjennom 25 år jobbet tett med DNB EIendom og bistått dem i en rekke strategiske og kreative oppgaver. Vi utviklet blant annet Residens-konseptet da DNB ønsket å styrke sin posisjon i eiendomsmarkedets høysegment.
Les innleggKreativ partner for Consept Eiendom
Publikk utarbeidet en merkevarestrategi som både skulle bygge Consept som merkenavn og samtidig gi de frittstående eiendomsprosjektene en grafisk verktøykasse så det ble enkelt å kommunisere.
Les innlegg«Du ordlegger deg bedre enn meg»
Med glimt i øyet slår Emil fast at assistenten Even ordlegger seg bedre en han. Vi smiler av hans selvironiske og opplagte kommentar, for Emil må jobbe litt ekstra for å gjøre seg forstått. Etter en alvorlig fallulykke i 2012 har Emil mot alle odds kjempet seg tilbake...
Les innleggHjelp til tjenesteutvikling
Denne uken besøkte vi ulike brands i Oslo, sammen med en kunde vi hjelper med tjenesteutvikling. Vi ville sammen løfte blikket, og la oss inspirere av helt andre bransjer. Vi vurderte i hvilken grad det eksisterer universelle fellestrekk (eller «naturlover») som bidrar til merkevarebygging og...
Les innlegg