Fra 40 til 1 200 med Humana Norge

Publikk har jobbet med Humana helt siden selskapet etablerte sin norske virksomhet i 2012. Vi har jobbet med ulike interne prosesser og bidratt sentralt i oppbyggingen av viktige funksjoner som markedsføring, kommunikasjon og HR i bedriften.

Humana
SoMe-kampanje for Aktiv

SoMe-kampanje for Aktiv

I de siste ukene har vi fått gleden av å jobbe med en av landets største eiendomsmeglerkjeder. De er en gjeng med engasjerte fagfolk som megler med hjertet, har beina på bakken og hodet på rett sted. Det gjør dem spesielt inspirerende å jobbe med –...

Les innlegg

Byråpartner for Yara Norge i snart 20 år

Publikk har vært byråpartner for Yara siden 2000 og har i disse årene jobbet helhetlig med merkevarebygging av selskapet.

Yara
30 år med nyskaping og kreativt arbeid – hva så?

30 år med nyskaping og kreativt arbeid – hva så?

Publikk har jobbet med strategiske prosesser, konseptutvikling og kreative oppgaver i 30 år. På hvilken måte kan denne erfaringen hjelpe deg og din bedrift?

Les innlegg
Byråpartner for Fretheim Hotel

Byråpartner for Fretheim Hotel

Publikk har blant annet utviklet hotellets logo og grafiske profil, samt slagordet, nettstedet og en rekke ulike markedsaktiviteter.

Les innlegg
Byråpartner for DNB Eiendom gjennom 25 år

Byråpartner for DNB Eiendom gjennom 25 år

Publikk har gjennom 25 år jobbet tett med DNB EIendom og bistått dem i en rekke strategiske og kreative oppgaver. Vi utviklet blant annet Residens-konseptet da DNB ønsket å styrke sin posisjon i eiendomsmarkedets høysegment.

Les innlegg

Strategisk og kreativ prosess sammen med Hamran

Prosessene med Petter lærte oss mye. Det har vært spesielt verdifullt å få hjelp til å se sin egen bedrift utenfra. Det burde stå på agendaen til enhver bedrift mange ganger i året.

Janne R Werdal, Salg- og markedssjef i Hamran

Hamran
Byråpartner for MWBI

Byråpartner for MWBI

Organisasjonen ønsket å fornye sin grafiske profil, samt å utvikle gode og tydelige kommunikasjonskonsepter. Det ble i innledende møter klart at organsiasjonen blant annet hadde behov for bistand til kommunikasjonstrategi og merkevarebygging.

Les innlegg
Merkevareprosess for Misjon Uten Grenser

Merkevareprosess for Misjon Uten Grenser

Det er alltid gøy og spennende når vi får lov til å jobbe tett med kunden i prosess. Da oppnår vi bedre resultater og samtidig intern forankring, medledelse og eierskap.

Les innlegg
SoMe-kampanje for Aktiv og SOS-barnebyer

SoMe-kampanje for Aktiv og SOS-barnebyer

Denne julen har vi bistått Aktiv med en kampanje som har som mål å løfte fram sine kunders viktige innsats for vanskeligstilte barn. For i 2018 har kjedens kunder, ved å velge Aktiv, bidratt til at 277 barn får omsorg gjennom SOS-barnebyer. Det har sikret disse...

Les innlegg
Yara bygger merkevare med eget kundemagasin

Yara bygger merkevare med eget kundemagasin

Publikk har siden 2008 produsert kundemagasinet til Yara. Selskapet har valgt å kommunisere med sine kunder i både trykte og digitale flater.

Les innlegg
Team Q4 holder god fart i det nye året

Team Q4 holder god fart i det nye året

Q4 Næringsmegling har i løpet av bare et år blitt Vestfold og Telemarks desidert største næringsmegler. Siden oppstarten har de omsatt imponerende 138 500 m2, noe vi som kreativ partner grep fatt i. Vi kom fram til tallet 14,7 m2, som tilsvarer antall omsatte kvatdratmeter...

Les innlegg
Lederkonsulent for Partners

Lederkonsulent for Partners

I en fase der kjeden var i sterk vekst ønsket de å knytte til seg kompetanse på merkevarebygging, men i en mer operativ rolle enn det som er vanlig for et ordinært byråsamarbeid. Kjeden inngikk derfor en avtale med Publikk om leveranse av lederkonsulent i...

Les innlegg

Hjelper menn og gutter i vanskelige livssituasjoner

Publikk har jobbet med Reform i flere prosjekter og gjennom det blitt kjent med en aktiv organisasjon som gjør en viktig jobb for menn og gutter i Norge

Reform
Kreativ partner for Consept Eiendom

Kreativ partner for Consept Eiendom

Publikk utarbeidet en merkevarestrategi som både skulle bygge Consept som merkenavn og samtidig gi de frittstående eiendomsprosjektene en grafisk verktøykasse så det ble enkelt å kommunisere.

Les innlegg
Konsept og grafisk profil for WRK Bemanning

Konsept og grafisk profil for WRK Bemanning

I sommer har vi utviklet konsept og grafisk profil for det splitter nye bemanningsselskapet WRK Bemanning. Det er alltid gøy å få lov til å komme med i en tidlig fase, noe vi fikk anledning til i dette prosjektet. At core business henger tett sammen...

Les innlegg
Ny logo – 5 enkle tips

Ny logo – 5 enkle tips

Logo! Alle har det, og vi ser flere titalls av dem hver dag. Allikevel gjør ikke alle like stort inntrykk – og ikke alle er et troverdig avtrykk av identiteten den skal representere. Din logo viser hvem du er Den er selskapets signatur og kanskje...

Les innlegg
«Det har jeg ikke prøvd før, så det klarer jeg sikkert!»

«Det har jeg ikke prøvd før, så det klarer jeg sikkert!»

– Jeg har litt sånn Pippi-attitude, sier 26-åringen og ler. Vi har vært på oppdrag for Human Care og møter Ingebjørg og hennes personlige assistent i Asker. Les artikkelen og se filmen her. Ingebjørg har BPA 20 timer i uken. Hun er arbeidsleder for sin...

Les innlegg
Ny prosjektlogo for Reform

Ny prosjektlogo for Reform

KAST står for «Kjøp Av Seksuelle Tjenester» og er et nytt og viktig prosjekt i regi av Reform - ressurssenter for menn. Sammen med engasjerte medarbeidere fra kunden har vi i Publikk utviklet ny logo, miniprofil og diverse markedsaktiviteter for prosjektet.        

Les innlegg
Se filmene vi laget for Inom Løft

Se filmene vi laget for Inom Løft

Nå kan du se de tre filmene vi laget for Inom Løft i sommer. De viser mennesker som jobber med viktige ting – og tror på nye muligheter! Tusen takk til alle som var med og ga det beste av det de hadde - og...

Les innlegg
«Du ordlegger deg bedre enn meg»

«Du ordlegger deg bedre enn meg»

Med glimt i øyet slår Emil fast at assistenten Even ordlegger seg bedre en han. Vi smiler av hans selvironiske og opplagte kommentar, for Emil må jobbe litt ekstra for å gjøre seg forstått. Etter en alvorlig fallulykke i 2012 har Emil mot alle odds kjempet seg tilbake...

Les innlegg
Hjelp til tjenesteutvikling

Hjelp til tjenesteutvikling

Denne uken besøkte vi ulike brands i Oslo, sammen med en kunde vi hjelper med tjenesteutvikling. Vi ville sammen løfte blikket, og la oss inspirere av helt andre bransjer. Vi vurderte i hvilken grad det eksisterer universelle fellestrekk (eller «naturlover») som bidrar til merkevarebygging og...

Les innlegg