I de siste ukene har vi fått gleden av å jobbe med en av landets største eiendomsmeglerkjeder. De er en gjeng med engasjerte fagfolk som megler med hjertet, har beina på bakken og hodet på rett sted. Det gjør dem spesielt inspirerende å jobbe med – vi syntes rett og slett at Aktiv og Publikk er en skikkelig god match!
Synlighetskampanje
Målet med kampanjen er å bidra til at Aktiv-brandet oppdages (stoppeffekt) og verdsettes (positivt etterlatt inntrykk) i sosiale medier. Det styrende i så måte er bidra til at Aktivs visuelle avtrykk intuitivt kobler med selskapets verdier og forretningsidé. Den røde fargen ble da for oss naturlig å jobbe videre med som et bærende visuelt virkemiddel. Benyttet som vist i skissene med menneskelige bilder i kombinasjon med rød duotone er målet å kommunisere en unik Aktiv-signatur der fargen rød og verdiforankrede menneskebilder i samspill gjør jobben.