Kommunikasjon betyr «å gjøre felles»

Kommunikasjon [latin: communicare] betyr «å gjøre felles» og beskriver den prosessen som har tankens enhet som mål.

Ordets betydning forutsetter også handling – at vi faktisk gjør noe sammen når vi kommuniserer. Vi deler en forståelse, som resulterer i en felles handling.

Communicare å gjøre felles

Vi syntes dette er et fantastisk utgangspunkt for å jobbe med kommunikasjon. Det inspirerer oss til å jobbe helhetlig -– sammen. Vi tror at det i alle bedriftens møter, enten det er med kunder, ansatte, media eller publikum, handler om å finne dette magiske koblingspunktet – communicare – der vi deler syn og gjør felles.

La oss bygge noe enestående. Sammen.

Publikk jobber helhetlig med kommunikasjon — den som forener mennesker og bygger merkevare fra innsiden. Derfor legger vi til rette for kreative prosesser der både fornuft og følelser er byggeklosser. Sammen med våre kunder identifiserer og utvikler vi unike styrker, og bygger kreative konsepter som får gullet i bedriften til å skinne.

Vi kan løse en rekke oppgaver der kommunikasjon og kultur samspiller for å bygge merkevare, for eksempel:

KONSEPT
– Reklame og digital annonsering [mer]
– Nettsted og sosiale medier [mer]
– Identitet og strategisk design [mer] [mer]
– Trykte og digitale magasiner [mer]
– Publisering og innholdsproduksjon [mer]

PROSESS
– RankBoard™ merkevareverktøy [mer]
– Spørsmål er Svaret™ workshop [mer]
– Moodboard, visuell prosess [mer]
– Coaching, kultur- og teambygging [mer]

STRATEGI
– Kommunikasjonsstrategi [mer]
– Digitalstrategi
– Markeds- og aktivitetsplan
– Tjeneste- og produktutvikling [mer]
– Management for hire og konsulenttjenester [mer]

Kreativt konsep for Yara.

Merkevareguide for Hamran.

Kommunikasjonsguide for Mission Without Borders.

Magasinet Gjødselaktuelt for Yara.

Logo og grafisk profil for Reform og deres prosjekt «Stopp Kjærestevolden».

Flere prosjekter ...