Kommunikasjon [latin: communicare] betyr «å gjøre felles» og beskriver den prosessen som har tankens enhet som mål.
Ordets betydning forutsetter også handling – at vi faktisk gjør noe sammen når vi kommuniserer. Vi deler en forståelse, som resulterer i en felles handling.
Vi syntes dette er et fantastisk utgangspunkt for å jobbe med kommunikasjon. Det inspirerer oss til å jobbe helhetlig -– sammen. Vi tror at det i alle bedriftens møter, enten det er med kunder, ansatte, media eller publikum, handler om å finne dette magiske koblingspunktet – communicare – der vi deler syn og gjør felles.
La oss bygge noe enestående. Sammen.
Vi kan løse en rekke oppgaver der kommunikasjon og kultur samspiller for å bygge merkevare, for eksempel:
KONSEPT
– Reklame og digital annonsering [mer]
– Nettsted og sosiale medier [mer]
– Identitet og strategisk design [mer] [mer]
– Trykte og digitale magasiner [mer]
– Publisering og innholdsproduksjon [mer]
PROSESS
– RankBoard™ merkevareverktøy [mer]
– Spørsmål er Svaret™ workshop [mer]
– Moodboard, visuell prosess [mer]
– Coaching, kultur- og teambygging [mer]
STRATEGI
– Kommunikasjonsstrategi [mer]
– Digitalstrategi
– Markeds- og aktivitetsplan
– Tjeneste- og produktutvikling [mer]
– Management for hire og konsulenttjenester [mer]
Kreativt konsep for Yara.
Merkevareguide for Hamran.
Kommunikasjonsguide for Mission Without Borders.
Magasinet Gjødselaktuelt for Yara.
Logo og grafisk profil for Reform og deres prosjekt «Stopp Kjærestevolden».
Flere prosjekter ...