When the fire starts to burn

Ja, det er sant at faget vårt, merkevarebygging, har endret seg radikalt de siste årene. Som en konsekvens av dette, må mange av de mest kjente lærebøkene skrives om (og andre skrotes). Det er også sant at sosiale medier er en game changer, og at mye handler om å lykkes i å skape en troverdig sosial personlighet med innlegg som deles med venner (virale suksesser).

Innvevd i disse sannhetene pulserer noen udødelige og potente virkestoffer som vi i Publikk vektlegger spesielt når vi jobber med merkevarebygging: Engasjement og autentisitet. Virkestoffer som skaper brann i hjertet, og som evner å fortelle de gode historiene med innlevelse.

Derfor jobber vi med kommunikasjon og kultur i samspill. Fordi merkevarebygging i dag, mer enn noen gang, handler om hel ved, walk the talk, og at skjønnheten kommer innenfra — helt på ekte.

All ære til Disclosure for disse sannhetens ord:

«When a fire starts to burn, right, and it starts to spread
She gon’ bring that attitude home»